onsdag 11. juli 2012

hvem er vi?

Nå skal jeg prøve meg på en blogg... Dette blir spennende... Jeg bor på gård sammen med min samboer og 3 nydelige barn og mamma.

Jeg har på følelsen av at mange stresser og streber seg fram i livet. Og midt i stresset med levering av unger i barnehage og skole, og kjøring hit og dit på fritidsaktiviteter for ungene og kvalitetstid for oss voksne, så er det noe vi lengter etter. Noe enklere. Mindre stressende. Noe avslappende. Og i denne bloggen tenker jeg å skrive om små episoder. Små undre. Nedroing. Hverdagslivet her på Røestranda. Hverdagslivet som blir til minner som vi kan ta fram og huske med glede senere.

3 kommentarer:

  1. Hei Irene! Gleder meg til å følge denne bloggen! Og kanskje jeg en dag kan få komme og hilse på når forholdene ligger til rette for det. Hilsen Vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er hjertelig velkommen hit når som helst... :-D

      Slett